Kismama torna

Vége az első trimeszternek? Nagyszerű, örülök, hogy itt vagy! Csodálatos dolog, hogy ennyire figyelsz a babád és a saját egészségedre is. Talán mondanom sem kell már neked, hogy a kismamatorna mi mindenben támogathat:

  • Segít neked, hogy jó kondiban, jó közérzettel, jó kedvűen várd babád érkezését.
  • Ha rendszeresen tornázol, a súlyod is egyenletesebben és kisebb mértékben fog nőni.
  • Erős, rugalmas lesz a hátad és a derekad.
  • A medencéd és a csípőd könnyedén veszi a szülést.
  • Szülés után gyorsabban és könnyebben fog regenerálódni a tested.

Mi történik a kismama tornán?

  • Egész órán vidám, jó hangulatú zenékre mozgunk dinamikusan. Mindenkor csak annyi terheléssel, amennyi neked jólesően belefér.
  • Az óra első részében álló gyakorlatokat végzünk. Ezek támogatják a keringésedet, csökkentik a vizesedést. Ebben a blokkban a törzsizmok és hátizmok erősítését is elkezdjük. Nyitjuk a mellkast, átmozgatjuk a vállaidat – mindezt azért, hogy könnyedén viseld a pocakod növekvő súlyát.
  • Az óra második részében a talajon ülve, fekve vagy négykézláb végzünk gyakorlatokat. Ezek alaposan átmozgatják, mobilizálják a csípődet, erősítik a medencéd izmait. Ugyancsak hozzájárulnak az egészséges tartáshoz.
  • Óra végén a talajon átnyújtjuk a problémás területeket. Utána pár perc pihenés következik.
  • A pihenés alatti időben relaxálunk vagy gátizom tornát végzünk, hogy erősítsük és tudatosítsuk ezeknek a láthatatlan, de maximálisan fontos izmoknak a működését.

Milyen eszközöket használunk?

Sokszor dolgozunk nagy fittlabdával, amelyre ráülünk, de használunk kislabdákat és seprűnyelet is.  Igazi boszorkányok leszünk! Ettől az órát szórakoztatóbbnak fogod érezni, és haza sem akarsz majd menni.

Mire számíts a kismama tornán?

  • Jó hangulatra, pörgős de bírható tempóra.
  • A gyakorlatok biztonságosak, kifejezetten kismamákra vannak szabva.
  • Csak annyit mozogsz, amennyi jól esik. Senki nem szól rád, senki nem néz ki, ha úgy érzed, hogy bármelyik gyakorlatnál pihenned kell.
  • Családias fitness teremben leszünk, kis csoportban.
  • Mindegy, milyen ruhában jössz, csak kényelmes legyen.

Hogyan fogod érezni magad az óra után?

Mint egy energiabomba! Felszabadul a hátad, könnyebben tudod majd egyenesen tartani magadat. Jókedvű és határozott leszel. A magabiztosságodnak köszönhetően könnyebben meg fogsz birkózni a szüléssel.

Tudnivalók

  • Az órákon a 12. betöltött terhességi héttől vehetsz részt.
  • Az óra előtt 1-2 órával már ne egyél nehéz ételeket.
  • Hozz magaddal törülközőt, vizet, kényelmes váltóruhát hosszúujjúval (a relaxációs időben a talajon fekve könnyen lehűlsz)
  • Gyere bátran akkor is, ha a babavárás előtt nem mozogtál!

Mikor? Szerdánként 10.00-11.00

Hol?  Örs Fitness – 1144 Budapest, Kerepesi út 104. (Kerepesi út – Sarkanytú utca sarok)